äntligen

Lucia passerade nästintill obemärkt förbi, men för första gången på flera år hann jag med att se ett luciatåg och dessutom fick jag tid att fika chailatte och saffransskorpa med min A. Dagen ägnades annars åt att våndas över att jag inte förmådde finslipa uppsatsen. Som alterantiv sysselsättning ägnade jag tiden till att prata i telefon,  vilket måste anses som en mycket trevligare sysselsättning.

Förövrigt ett besked om att mina lungor är långt ifrån i toppform, vilket känns mer och mer otäckt ju mer jag tänker på det. Men med en stor dos astmamedicin borde allt fungera.

Imorgon är dagen jag sedan länge längtat efter och kämpat för. Det är dagen då uppsatsen ska vara inskickad, vilket innebär att jag kan koppla bort allt vad skola heter, i alla fall fram till mellandagarna. Underbart och faktiskt välförtjänt!

Andras kommentarer
Postat av: Marre

Ett tips! :)

http://gratisgen.se/?ref=30241
Bli medlem på gratis gen och få gratis prylar.. Vad sägs om presentkort på MQ eller ett playstation 2?

Läs mer på sidan om hur man gör.. men de är inget som kostar pengar!

jag vet att det funkar eftersom jag har kompisar som har fått sina grejer.. :)

2006-12-14 @ 20:13:38

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback