Gaderobstädning, öl och Dr Feelgood



Det är konstigt, under flera veckors tid har jag känt mig superstressad över att hinna träffa alla jag vill träffa. Igår kväll var jag ensam hemma, det var inte det att jag inte hade saker att göra, det hade jag massor av, ändå kände jag mig rastlös och lite ensam. Så jag städade ur min gaderob och brände skivor till mammas fest. När klockan var tolv och jag inte var klar med varken städning eller nerladdning slängde jag in resten i gaderoben. Det var den städningen det.

Sommaren är snart slut. Det är högtid att göra allt det där somriga, innan man går i ide och tillbringar kvällarna framför tvn. Gå ut och ta en öl, ta ett kvälldopp, äta glass. Hm,kan bli en öl ikväll faktiskt. Skulle vara gott efter en lång arbetsdag.

Mr Vain och Dr feelgood, vilka klassiker jag laddat hem. Framkallar nostalgi och partysug. Förresten är det tio år sedan jag var fjorton. Ångest.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback