För att jag är svag

En olycka kommer sällan ensam och någonstans mellan gymmet och Vi-butiken gladdes jag åt att jag inte grät. På min spegel sitter ett citat från lyckoburken som Joanna gav mig på min födelsedag:

Your strong because you show me your week sometimes.

Ett samtal, en fika med mina tvillingar,  en storvinst i Betabet, ett glas rött ur boxen och en vetskap om att jag imorgon hinner  det jag inte hann idag gör att jag kommer somna gott. Och så lyssnar jag på Loney Dear och ser fram emot en ny bok.

Jag är svag ibland och lika stark en annan dag.

Andras kommentarer
Postat av: Erika

Det var ett fint citat och du borde ha alla lapparna pa din spegel sa du paminns varje dag om vilken fantastisk manniska du ar! Min Ella! Jag saknar dig och allt som ar du sa mycket. Men snart, snart sa ses vi.



Hoppas dagen blir battre idag. pussar och kramar!

2009-03-12 @ 03:11:40
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här:
http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 03:20:35
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Jojo

Du är kanske världens starkaste tjej! Andas lätt, älsklingen. Thank God it's Friday! Om vi fick ett tag tillsammans snart...

2009-03-13 @ 12:25:49

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback