Där du finns är jag

Vi dricker vin, leker påhittade lekar, säger för mycket och sover ett slag. Sedan tar vi allt ett varv till och trevligt har vi det. Med min släkt står tiden aldrig still och den dag jag slutar förvånas finns inte. VI får ett hopp om kärleken och ibland är den närmare än vad vi vill tro.

Äkta kärlek är att fria efter 29 år tillsammans, äkta kärlek är att ha en farmor som vill vara ens vän och ger en de klokaste av råd, äkta kärlek är systrar som i hjärtat alltid är nära. Något så nära kan vara så långt bort och Erika är långt bort, men nära, nära och jag saknar henne redan. Två timmar senare saknar jag henne. Och så tar vi ett varv till.

Andras kommentarer
Postat av: jojo

ella, jag behöver en dos av dej idag.



läs min blogg förresten, tankeläsare.

2009-02-02 @ 11:38:39

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback