Stockholm, Dalarna och Borlänge

Eftersom att halva Borlänge bor i Stockholm, bor även hälften av mina vänner här. Minst. Vi utnyttjar det och är ett tjejgäng som förösker att ses och hålla ihop med jämna mellanrum, sådär allihopa tillsammans, istället för bara två och två som vi alltid annars gör. Ja, tjejer ni vet. Detta är dock ingen enkel match.

De sista gångerna har  våra tjejkvällar gått i stöpet och slutat med en tillställning på tu man hand. Hanna och jag har hängt och jag har absolut inget emot det. Bättre vän får man söka länge efter, med en sådan där lykta ni vet, utan att hitta. Nu har vi i alla fall lyckas, Hanna och jag. Om några veckor smäller det och konstigt nog verkar alla kunna. Jag laddar redan och ser framför mig hur dalmålet kommer att erövra Söders gator.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra H

Ska bli riktigt skoj!!! Ser fram emot det jätte mycket! Kram på dig så länge

2008-09-03 @ 23:33:41

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback