En bitter människas bekännelse

Jaha, då är jag officiellt sjukförklarad då. Jag var sekunden ifrån att svimma på H&M på Drottninggatan idag. Vägen ner till T-centralen var en väg av strategi och pina, innan jag äntligen kunde sjunka ner i ett säte på tunnelbanan med en Cola i ena handen och en Snickers i den andra. Väl hemma bad sjukrådgivningen, mamma och min kropp mig att vila, inte dra iväg på trevligheter hos Johanna. Två veckor med förkylning och värkande kropp är mer än nog.

Snopet. C-vitaminbrus (som jag  avskyr), grönt te, neseril och glass i stora lass (som jag älskar) får nu sällskapa mig ikväll. Inte direkt som jag tänkt mig, att vila är inte min grej, men förmodligen är det vad jag behöver. Nu hejar jag på min kropp i första hand och Sverige i VM-kvalet i andra hand. Trevlig kväll, hörrni!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback