Min helgbibel är återskapad

Jag blev tämligen halv när jag insåg att mammas DN-premunation gått ut. Hur skulle jag då kunna läsa DN På stan? Men så fikade jag på Waynes med Jessie och Sanna och så var problemet löst. Nu har jag den i min hand och inser att allt detta är obetydlig info när jag är 22 mil bort. Men ändå. Min bibel. Jag behöver den, jag lusläser den och jag gillar att ha den i min väska. (Även fast jag numer vet att Ansiktsmaskinen är en bluff. Hade jag inte kunnat fått leva i en illussion, Anna?)

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Hela vår existensiella verklighet är en illusion. Vi väljer vad som är verkligt och inte. Ella du vill inte vara en av de där människorna som lever i en skyddad värld. Du vill undersöka och diskutera. Ta tag i det och se till att ansiktsmaskinen blir verklighet!

2008-11-04 @ 14:05:14
Postat av: Anonym

Hela vår existensiella verklighet är en illusion. Vi väljer vad som är verkligt och inte. Ella du vill inte vara en av de där människorna som lever i en skyddad värld. Du vill undersöka och diskutera. Ta tag i det och se till att ansiktsmaskinen blir verklighet!

2008-11-04 @ 14:05:26

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback