And she never have to know what it´s like when your heart breaks

Åt höger och vänster diskuteras kärlek och där kärlek finns, finns det problem. Men vad vore den om den var enkel? Men ont, ont, så ont gör den och jag önskar vi slapp veta hur ont det gör när våra hjärtan går sönder och att vi mindes lite bättre hur det känns när det värker i kroppen av otillräcklig förmåga att vara tillräckligt nära den där fina människan utan fläckar. Fan. All kärlek till er, fin kärlek. Fina, fina, ni. Alla ni!


Hello Saferide - Anna

Andras kommentarer
Postat av: a.

Fin rubrik, min blev lika fin den med. :)

Och låten har borrat sig långt in i min hjärna men jag klagar inte, sjukt bra låt..

2008-10-14 @ 23:46:47
Postat av: Anonym

Fint. And it´s hurt with every heartbeat. Fan! Fan, fan fan!

2008-10-15 @ 08:25:43
Postat av: Anonym

Och föresten så är jag SÅ glad att just DU är min syster, fina fina du. Tack för allt. Puss

2008-10-15 @ 11:19:11
Postat av: Göran

Va fint du skriver, kram

2008-10-15 @ 20:21:01

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback