Vi glömmer så lätt

Och mitt ibland alla dessa trevliga händelser klumpar sig måstena. Det trycker över bröstet och jag glömmer att andas lugnt och långsamt. Någonstans borde jag börja och jag börjar, men jag snubblar över trappstegen så som jag snubblar över orden, jag snubblar och har svårt att fokusera, fokusera på det jag borde göra. Kvantiteten vinner över kvaliteten. Jag måste andas, måste stanna upp, måste stanna uppe hela natten. Men har trevligt och det är dumt att glömma det. Dumt att glömma livet, glömma vad som är viktigt i livet.

Kärlek, som ger kärlek.

Andras kommentarer
Postat av: Marit

Jag saknar dig du underbara kvinna.

Gud vad jag saknar dig. Speciellt när jag druckit vin och läser din blogg.

Love you....


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback