Sleepless

Jag är så vaken man kan bli, men borde sova så tungt som man kan. Just när jag somnade slamrade Fritte i köket och sedan var det kört. Två timmar har passerat och tusen tankar. I dessa lägen avskyr jag att omöjligt kunna ställa fram klockan några timmar. Den ringer sex, oavsett vad ringer den sex. Jag vill stoppa tankarna, försvinna ut i drömmarna och låta allt annat försvinna. Låt mig göra det.

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

hej

hoppas du inte tar illa vid jag tipsar

men här är en ny gratis sida ute på nätet där du får presentkort gratis,biobiljetter och trisslotter

50 poäng vid registrering!

www.gratismode.se/?c=1421

Hoppas du blir medlem via mig så blir jag glad

Där finns en annan gratis sida där du just nu kan vinna en läcker lg mobil

http://www.SuperGratis.se/?r=43214

Här får du trisslotter/tialotter/kondomer/gratis sms/presentkort o biobilejtter!

2008-11-11 @ 01:05:14

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback