Lösningen är alltid den bästa

Mina träningsrutiner är sedan länge raserade och det är sällan jag ens bryr mig om att ha dåligt samvete över det. Det finns så mycket annat att ha dåligt samvete över och hur gör egentligen det där samvetet saken bättre? Jag träffar hellre vänner än att träna, liksom. För inte är det ens muskler man kommer att se tillbaka på som 80-åring. "Jag hade i alla fall mycket muskler i mitt liv."

Men, och ett stort MEN... nu har jag börjat träna på morgonen istället. Två gånger i veckan. Och så kan jag fika på kvällen. Så nu lär jag båda kunna tänka på mina muskler och vänner innan jag dör. Mest vännerna dock, mest Johanna och alla kaffen och underfundiga tankar. Det är tur vi inte enbart har hemtelefoner längre. Då hade vi nog fastnat hemma, Johanna och jag.




Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback