Änglarna på marken

Änglar finns. Jag tappade min telefon på pendeln imorse. Återigen tappade jag telefonen på pendeln. Livet gick som en revi, vännerna kändes evighetslångt ifrån mig och helgen framtstod som ett kaos. Men så svarade en kille i telefonen, Oliver svarade. Jag sa att han var en ängel, att han var min tro på verkligheten . En pendelresa senare var min telefon och jag förenade igen. Förenade i en kärleksstund.

Änglar finns, godhjärtade människor finns och jag lovar mig själv att jag 1) alltid ska lämna tillbaka saker jag hittar, 2) ha telefonen i ett snöre kring halsen härdan efter.

Änlgar.

Andras kommentarer
Postat av: i

Jag tycker du borde satsa på din idé om att ha mobilen i ett snöre,

för du är rätt duktig på att tappa bort mobilen. Men jag fick mig

ett gott skratt i alla fall, klantiga, men fina du.

2008-11-20 @ 16:17:15
Postat av: mellis

Åh nej åt att du glömde den på pendeln, igen. och ÅH JA åt vilken tur att det finns såna änglar! Hoppas du har en bra dag min fina. Puss

2008-11-20 @ 17:19:31
Postat av: Sandra

Du är underbar och helt otrolig när det gäller att tappa mobilen!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback