Tack söta ni!

Någon fotbollstränare lär jag aldrig bli, men en sjukt bra dag har jag haft. En välbehövlig dag. Och trams och flams får jag bjuda på. Det behövdes och jag har saknat det. Jag har nog inte insett hur mycket jag saknat det. Ikväll håller jag bara alla mina tummar på att en söt, begåvad och rolig flicka förstår hur söt, begåvad och rolig hon är och medan jag håller tummarna ska jag dricka te med en annan av världens bästa människor. Ingen känner mig som han gör.

Jag är bortskämd med att ha underbara människor omkring mig och kanske är det exakt det som gör världen så svår ibland. När resten av världen inte lever upp till hur jag vill att den ska vara, hur jag vill att den ska se ut. När mina krav är skyhöga och när avtrycken inte blir som avtrycken ska vara. När jag inte räcker till och när världen inte räcker till.

Men jag är tacksam, glad och överväldigad över att ni finns i mitt liv. Tack!

Andras kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv hjärtat. Haft en otroligt bra dag och
du gör mig jättehjärna glad. Le vidare nu ikväll och njut av vår dåliga humor. Tack än en gång.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback