Inte längre vi


Minns du hur du städade för att jag skulle komma och undrade om jag såg vad som saknades, hur du frågade om jag var hungrig och karvade den sista osten ihop till en sista macka och hur vi lyssnade till Elin liggandes på golvet och hur vi blev fast i Malmö och såg ännu en film?

Minns du hur det skulle vara du och jag förevigt. hur Paris var bara vårt, hur jag fiskade för din skull och du lyssnade på band för min? Hur du tröstade mig på rätt sätt ,precis som jag vill ha det när min värld rasade och hur du klarade av min släkt som du kallade för "hela paketet"?

Minns du alla kontraster, alla samtal, all förståelse och alla våra äventyr på klippor, på stränder och i städer? MInns du hur vi skulle få barn, leva lyckliga och skapa en trygghet?

Jag minns allt. Varenda liten detalj minns jag.

Andras kommentarer
Postat av: Andy

Ja , jag minns allt och kommer alldrig att glömma.
Tack

2008-05-19 @ 12:07:29
Postat av: Joanna

Ni har lärt mej hur ett sunt förhållande ska vara, hur man ska behandla varandra med kärlek och respekt ovh hur en svåger kan bli ens familjemedlem. Jag beundrar er (märk presens). /Er Joanna

2008-05-27 @ 22:18:34

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback