Sluta drömma om det ljuva livet*

Trots grötig hals och rinnande näsa vaknade jag leende tio minuter innan klockan ringde. Jag ser ut som om jag varit med om tio svåra år eller kanske en lång festivalvecka, men innuti mig är livet lite enklare. Ibland känns det som att det är exakt så lätt som det låter att sluta drömma och börja leva.

image761

*Håkan Hellström - Kom igen Lena

Andras kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

2008-03-14 @ 08:44:13
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Oj, sorry... det blev visst två inlägg.. skiten hängde sig, så jag fick trycka två ggr..=/

2008-03-14 @ 08:44:48
URL: http://www.designadinblogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback