Sanningen om mig och min kropp

På fredag ska systerhälsopedagog göra ett slags helkroppstest på mig där den nakna sanningen kommer att blottas. Jag ska cykla, vägas och mätas på alla slags vis för att sedan få siffror på hur stor jag är och hur stor jag borde vara. Ju mer jag tänker på det, desto otäckare blir det och den nakna sanningen är snart blottad. Men jag ser ändå fram emot det och får väl ändå hålla tummarna för ett positivt resultat på någon front.

Men jag är tveksam. Väldigt tveksam. Fyra dagar har jag på mig att hitta formen, jag vet vad jag inte ska göra...


Andras kommentarer
Postat av: erika

åh herregud kära syster. Din vackra kropp kommer inte ställa till med någon oreda. Du är mer fit än den största delen av befolkningen. Dessutom är halva bedömningen utifrån din upplevda hälsa. Det kommer bara bli roligt. Hoppas dagen går bra.Puss å kram

Postat av: elin

Skulle det inte gå bra kommer här lite insidertips för vad du kan skylla på:
1. Du tycker att det var väldigt varmt i lokalen
2. Du festade kvällen innan
3. Det känns som att du har en infektion i kroppen
4. Du anser att du har väldigt hög maxpuls och därför blev testet inte riktigt trovärdigt

Lycka till!

2008-03-03 @ 09:04:33
URL: http://elinsmat.blogspot.com

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback