Push the lines

Det var länge sedan jag körde slut på mig helt under ett träningspass. Körde slut på mig sådär rejält så att benen skakar när man traskar ut ur salen. Jag vet inte om det beror på att jag inte tar i tillräckligt hårt eller om passen inte är tillräckligt hårda, men det händer sällan på Sats att jag uppnår den effekten. Men idag kom det, jag tog i ända från tårna under varje låt och hade tankarna på de som samtidigt åkte Vasaloppet( vem vann det förresten?).

Efteråt kändes marken lite ostadig och det är precis den känslan jag vill uppnå när jag tränar, att jag ramlar över mållinjen, att jag stupar vid sidlinjen eller ramlar av sadeln. Jag måste börja åstakomma det oftare. Lite lat är jag nog trots allt.



image735

Iform.se

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback