Guess I got everything that a girl could ever wish for*

Förutom att boken Taxi väntade innanför dörren, väntade pappas nybakta bröd utanför när jag kom hem idag (jag är bortskämd, jag vet!). Det passade mig perfekt, för jag var så sjukt hungrig att jag inte hade orkat vänta på att pastavattnet skulle koka upp. Gröt och kaviarmackor fick bli en perfekt middag.

Appropå post lockade Lindex mig med fina checkar tidigare i veckan, så jag begav mig till Södertälje centrum för att fira in mitt lilla lov. En väska, en kjol, en sjal och två par trosor senare hade jag fått sjukt mycket fina saker för lite pengar och  jag log lite större än innan.

Snart kommer Anna, vi har skapat en trevlig vardagsvana hon och jag.

image770
En väska åt mig.

*Marit Bergman - Shame on me

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback