Get the party started

Johanna har bjudit med Anna och mig till Kalle och Simons 50-årsfest. En riktigt ordentlig fest verkar det bli, med självkostnadsbar och allt. Klädproblemet återstår dock och till min kjol verkar det bli en urgammal H&M-tshirt jag fyndade i Joannas garderob. Joannas garderob har visat sig vara ett riktigt paradis för hemmabesökande storasystrar. Thank God for sisters i samma storlek som en själv.

Lite vin, lite lasagne och lite tjejpladder, så kan nog det här bli en riktigt trevlig kväll med människor jag inte träffat sen jag vet inte när. Lite smink, lite bra musik och ett litet inköp av ny ketchup så kan festen börja.

image784
Joanna i min tisha.

Andras kommentarer
Postat av: erika

Åh vad roligt, skulle oxå vilja vara med :) ha så jätteskoj. Puss

2008-03-29 @ 17:19:18

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback