Få saker gjorda

Jag skulle egentligen ha träffat Anna idag, men eftersom hon hade glömt att hon skulle på teater lämnades jag åt mitt öde. Jag inser nu att det var ganska bra, för idag har jag hunnit:

  • Pratat längre med mamma än på länge. (Vi är bästa kompisar på telefon, men inte lika kärvänliga när vi vistas under samma tak.)
  • Städat och dammsugit
  • Plockat upp min blandning av rena, nytvättade och ouppackade kläder som funnits lite här och var i lägenheten.
  • Funderat på att baka en kaka
  • Hunnit med några andra akademiska aktiviteter

Nu är det snart dags för Greys och idag ska jag njuta av det på riktigt, trots att jag redan sett alla avsnitten. En annan bra nyhet är att jag fått brev från mitt försärkingsbolag. Jag har nu bara att traska ner till en Onoff butik och hämta ut en ny mobil och en ny Ipod och endast betala en självrisk på 900 kronor. Tack för det.

image751

Imorgon väntar en tolv timmars arbetsdag, men sen kan jag fira helg utan måsten och med bara trevligheter.


Andras kommentarer
Postat av: Erika

Yes, snyggt jobbat ella! Jag visste att du behövde tid hemma för dig själv, hihi :)

2008-03-13 @ 07:50:20

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback