Äsch

Erika har nog rätt ändå, egentligen borde jag bara åka hem till Borlänge, stänga in mig hos mamma och förtränga hela min omvärld. Det är behövlig, mitt förnuft har lämnat min kropp och lever ett annat liv någonstans långt borta. Jag måste få andas. Saker har en förmåga att krångla till sig och helt ärligt orkar jag inte krångla tillbaka dem. Det är tur att det är påsk snart.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Krya på dig och ha en fin påsk och tack!

Postat av: kalaskulla

söta rara, tänker på dig.

2008-03-19 @ 12:46:50
Postat av: Erika

Söta rara ja, du är så bra Ella, för alla. Menar mest att du behöver hinna tänka och koppla av lite. Jag är här och väntar in dig :) Puss!

2008-03-19 @ 14:28:29

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback