Oss systrar emellan

Jag ringer till minisyster för att föreslå att vi ska köpa en sommarstuga i Dalarna. En sommarstuga dit alla är välkomna och en sommarstuga där vi alla kan samlas. Vänner och pojkvänner. Familj och föräldrar. Och någongång kanske barn. Lillasyster jublar, frågar om vi kan ta ett lån och menar att vi kanske annars kan köpa ett hus i Spanien annars. Antingen eller liksom.

Med en ställning två mot en ringer jag sedan till mellansyster. Hennes reaktion blir som jag förutspått:

Åh, herregud! Åh, herregud. Vad är det här för idé?



Andras kommentarer
Postat av: jojo

vi behover mellis, jag behover dej, du behover erika och erika behover dej och mej.



det ar ytterst fa personer man kan saga att man behover.

2008-09-11 @ 18:29:35

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback