Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer

Ibland kommer man till en plats i livet där det inte finns någon återvändo, ingen enkel väg framåt, ingen enkel riktning att välja, för alla vägarna är lika svåra, lika svarta, lika dystra. Det gör ont att någon nära ska behöva ta sig igenom det, men det gör mig glad att jag vet att hon klarar det, så som alla klarar det. Men fan, det gör ont. Och fan, jag önskar ingen detta, allra, allra, allra minst henne. Godheten och hjärtat själv ska bara godhet och kärlek få. Karma heter det väl?

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen enkel väg alls... bara mörka vägar jag inte vill gå. Tur att jag har förebilder som dig att se till. Älskar dig.

2008-06-11 @ 14:10:28

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback