All work and no play

Min blick fastnar alltid vid budskapet som omger Hägersten. It´s all just work and no play. Jag fastnar för att jag vill fundera, men fastnar också för att den påminner mig om en tid med Kristofer Åström ständigt spelande i högtalarna.

Kanske jobbar vi bort för stor del av våra liv, men för att det ska finnas en relevans med allt jobbande krävs det att vi trivs med det vi gör. Att vi jobbar med vårt intresse. Vi måste stimuleras på jobbet, ha roligt på jobbet, leka på jobbet och vi måste backa när annat kommer emellan som är viktigare än vårt jobb. Hittar vi meningsfullheten, hittar vi också tid att leka, så länge vi inte bränner ut oss...




Defender - Kristofer Åström

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback