Träningskläder

En trevlig sak är att jag har fått en massa värdekuponger och bonuscheckar från alla olika butiker där jag har medlemskort. Förutom HM och Åhléns, har jag för antagligen sista gången, fått en trevlig bonuscheck från Stadium. Som för alla andra bonuscheckar jag fått är det träningskläder som gäller och eftersom att jag knappt besökt en Stadiumbutik sedan jag slutade där i juli, börjar träningsgaderoben kännas tråkig nu.

Nya byxor och nytt linne är hög prioritet och faktiskt ett behov på riktigt denna gång. Jag undrar bara när jag ska få tid att handla det.

image647  image648

Stadium.se

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Visst blir det så mycket roligare att träna när man har snygga träningskläder som är nya och fräscha! Jag ska precis som du promenera med min check till Stadium inom en snar framtid :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback