Tjejsnack

En kväll med det tjejigaste tjejsnacket var nog precis vad jag behövde. Jessie har alltid en massa historier att dela med sig av och det kändes att vi hade ett behov av att säga saker precis som de var, att vara ärliga med våra känslor och att prata av oss. Till och med syster blev förvånad när jag berättade något jag trodde att hon visste sedan tidigare. Men så kan det vara, man glömmer till vem man säger saker och sedan förutsätter man att alla vet. Nu vet hon, om det nu var något att veta.

En behövlig och efterlängtad kväll var det i vilket fall som helst.

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot vårt tjejsnack på fredag! Behöver också en dos;)

Postat av: erika

Det kan aldrig vara för mycket av dig, jag kan höra ALLT. Hoppas nu resan gått bra, jag har kommit till Gävle, jag saknar dig och jag är väldigt glad att jag fick vara hos dig den här helgen. Kärlek!

2008-01-20 @ 18:39:43
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback