Snart vuxen

Tydligen fyller jag gammal om ett par dagar. 26 år och aldrig mer ungdomsbiljetter eller ungdomsrabatter så långt ögat kan nå. Istället ramlar den första CSN-avbetalningen in. Gammal som gatan och vuxen på riktigt. Just nu är det största problemet att jag måste baka sjukt mycket kladdkaka och att det blir dyrt att åka tåg. Men kladdkakesmet är ju det bästa som finns och SJ har ju Just nu priser så det ska nog ordna sig det här med.

Andra saker har ordnat sig idag och det gör mig lättad och glad.

image659

Andras kommentarer
Postat av: Annakin

Hej, tack för hjälpen i dag tjejen, gulligt. Jag kommer inte i morgon, behöver vila men jag kommer inte minnas din födelsedag... Och nej, du blir inte gammal, vad är då jag... :(

Postat av: Annakin

Det där blev helt fel, jag kommer inte missa din födelsedag skulle det vara... ;-)

2008-01-28 @ 22:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/shesastar

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback