Le mot världen

Det är lite för mycket att göra just nu,  samtidigt som det är lite för mycket att tänka på. De stora frågorna tar plats i mitt huvud och det enda sättet jag hanterar det på är att undvika att tänka på det, undvika att få tid att fundera.

Men istället för att möta allt med ett leende, möter jag det med sura miner och jag gillar inte mig själv när jag gör det. Camilla påpekade att om man ler fysiskt, börjar man även att le psykiskt och det funkar faktiskt. Prova. Mitt nyårslöfte var att le mer, så det är väl det jag måste börja göra. Möta allt med ett leende.


image635









Le mot världen, så ler världen mot dig.

Andras kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du ler ganska mycket redan. Söt bild.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback