Hinner inte

Äntligen soffan. Jag har grejat med än det ena än det anda sedan klockan två idag och inte pustat ut en sekund. Mitt hjärta slår fort och jag stressar mig igenom saker, som om jag inte visste att allt bara tar längre tid då. Jag hinner inte andas och vara realistisk, jag inser inte att allt inte behöver göras exakt nu, utan att det finns kvar där, på att göra listan. Men nu är den nästan tom. För idag är den tom och det räcker mer än väl. Snart kan jag nog andas normalt och snart kan jag kanske njuta lite av det lilla, lilla.

Jag undrar hur ensamstående föräldrar pusslar ihop sitt liv. De har all min respekt.

Andras kommentarer
Postat av: Annakin

De har min fulla respekt också, har sett Enricos vardag och jag är mäkta imponerad hur han hinner med att vara den fantastiska pappa som han är till tre fantastiska kids :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback