Helt okej när solen skiner

Solen skiner ute för första gången på alldeles för länge. Dessutom har jag redan städat hela lägenheten, förutom sovrummet där Andreas ligger och sover efter ännu en arbetande natt, och rättat nästan alla de uppsatser jag ska rätta. Det känns med andra ord inte helt jobbigt att ta en promanead till Telefonplan och för att en tunnelbana till Skanstull och hämta mitt nya sim-kort vid nämaste återförsäljare. Tvärtom. Det känns helt okej faktiskt. Att leva ett dygn utan telefon skulle kännas betydligt värre.

Andras kommentarer
Postat av: erika

Visst ordnar allting upp sig tillslut. Åh vad jag längtar efter dig. Hoppas det ordnat upp sig med telefonken nu, vilket bestyr. Puss!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback