Belöning

Tydligen börjar jag bli sjuk också. Min hals värker, min kropp är svag och jag fryser i det oändliga. Eller så är jag bara trött och slut. Jag hoppas på det, för jag behöver två stämplar i mitt träningskort denna vecka med. Och jag behöver röra på mig och få ur lite tankar ur min kropp.  Det borde väl inte vara en omöjlighet att träna två gånger i veckan, inte minst när jag får en väska som belöning. Så låt mig vara frisk nu, kroppen. Halsont är inte vad jag behöver just nu.

image646

Sats.se

Andras kommentarer
Postat av: Sara

Visst lockar belöning, men man ska ta det försiktigt med ansträgning om man är krasslig. Gjorde själv misstaget att träna med halsont, gör aldrig om det igen. Himmel vilken smärta.

Postat av: Anakin

Du får gå dit och gå 15 min på löpbandet om du blir krasslig för att få stämpeln ;)

2008-01-22 @ 20:00:04
URL: http://www.metrobloggen.se/shesastar

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback