Vikten av kärlek

Mamma skickar genast ner en mobil och pappa lånar ut väckarklocka och lagar matlåda åt mig, medan jag ska gå till gymmet och fånga nya krafter. Om jag inte förstod det tidigare förstår jag det nu; förstående och omtänksamma föräldrar är A och O här i livet. Nästan varje dag får jag se exempel på det i mitt yrke. Tänk om alla föräldrar förstod hur mycket de påverkar sina barn, tänk om de såg hur de törstar efter kärlek och om de visste hur de söker efter uppmärksamhet. Jag tackar gudarna för min uppväxt och är för en gångs skull mycket, mycket tacksam.

Alla familjer har sina problem,  men inga problem i världen kan tona ner vikten av kärlek och närhet.

Andras kommentarer
Postat av: Amadeus

Fint skrivet, det viktigaste i livet är våra barn.
Hälsar Amadeus ena matte
www.alltomamadeus.se


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback