Aldrig mer morgonpromenad

Under många år har morgonpromenaderna varit mitt kall, min väg till att överleva slöfockdagar hemma som student. Igår och idag tog jag mig ut igen. Förutom att jag var obotligt hungrig värkte min kropp av bodypump och spinning och dessutom var det blåsigt och regningt.  Varje steg var en plåga och jag lovade mig själv att aldrig mer gå morgonpromenader igen.  Om inte:

1. solen skiner och det är varmt ute.
2. jag har trevligt sällskap som får mig att tänka på annat.

Nu ska jag packa min väska och sedan är det dags att ge sig iväg till Oslo.

Andras kommentarer
Postat av: Matilda

hälsa joanna!:)

2008-02-27 @ 10:23:58
Postat av: Anakin80

Ha det så roligt och bra i Oslo med din syster, njut av ledigheten tjejen!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback