Detta är året som vi alla väntat på

I natt fick jag en sms-inbjudan till den där nyårsfesten och någonstans släppte en sten inom mig. En nyårsfestångeststen. Jag vet inte om jag ska gå eller inte, jag vet inte om jag vill åka från Dalarna till Stockholm redan då och egentligen spelar det inte så stor roll. Jag kan lika gärna spendera nyår med att äta middag på tumanhand, med Anna, med mamma, med vem som helst bara det är någon jag tycker om. Men jag är bjuden på en fest, jag har ett val och allt blir så mycket lättare då.

Dessutom har jag en klänning. En liten, minimal, svart klänning som mest av allt liknar ett fodral. Och ikväll kommer några av de fina hit.




Marit Bergman - This is the year

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback