Vägen hem

Jag tog sällskap med en tjej till Medborgarplatsen för att hitta rätt från Camilla igår. Väl där skulle jag ta upp min telefon och var är den? Inte där i alla fall. En taxi tillbaka var enda alternativet. Tyvärr kunde jag varken adressen eller hade en telefon att ringa på. Taxichauffören stannade taxamtern, då jag desperat utbrast att han inte bara kunde lämna mig mitt ute i intet och jag dricksade rejält.

Tillslut hittade vi porten som så klart var låst. Jag skrek och skrek och väkte alla grannar. En halvtimme senare hade jag hittat min mobil på ett bord, sagt hejdå till Camilla igen och var på väg hemmåt, med en buss denna gång. En timme senare var jag hemma.

Andras kommentarer
Postat av: Erika

oj men usch stackars ella vad drygt! Skönt att du tillslut kom hem till ditt trygga hem iaf. Puss!

2008-04-12 @ 20:52:59

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback