Avancemang i köket

Jag har spinnat och vandrat i regnet. Här hemma väntar kära syster och kycklingklubbor med ris, sås och till och med frästa grönsaker. Något så avancerat har jag inte lagat på år och dagar. Oftast får grönsakerna landa i såserna eller serveras lite lätt till. Jag äter inte onyttigt., men inte heller avancerat. Med en hälsopedagog i hemmet blir det annat. Avancerat, eller i alla fall lite mer avancerat.

På söndag ska vi laga mat till släkten och vi är lite oense om vad. Erika har ett förslag som jag inte gillar. Jag däremot har inget förslag.

Bara maten blir klar snart så ska det gå bra. Medan jag väntar får ett äpple ge mig minimalt med ny energi.

image812
recept.nu

Andras kommentarer
Postat av: lillan

ni ÄR så härliga.som jag avundas er!

2008-04-08 @ 23:07:19

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback