Äter kakor

Stockholm innehåller så mycket. Igår tog vi en buss från Brommaplan, passerade alla dessa åkrar och kyrkor och anlände 40 minuter på landet i det finaste hem man någonsin kan önska. Det var nyrenoverat, fast det var fantastiskt redan i somras. Alla som var där häpnade och ville flytta in. Helst med en gång om det var möjligt.

Jag vimlade runt, drack mer öl än vad det var tänkt, pratade musik och diskuterade integritet.

Många timmar senare var det inte lika roligt att vara på landet, så jag delade en soffa istället för att åka hem. Ett bra beslut, även om jag hade önskat att jag hade haft lite mer tid till övers idag. Tänk om jag kunde få behålla den där kakan för evigt, även fast jag ständigt äter upp den.


   



Söta och rara.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback