Sunday news.

Sedan jag var 16 år har jag jobbat minst varannan helg. Nu är jag ledig varje. Och även om jag sliter måndag till fredag så är det en oerhörd skillnad när man är ledig på helgerna.  Man behöver det för att komma i kapp, för att ladda batterierna.

Dagens aktiviteter har betsått av ett spinningpass och en eftermiddagsfika med
Söthanna.  Dessutom har jag hunnit ringa några efterlängtade och rättat några prov. Exakt en sådan söndag som jag uppskattar och exakt så slappt som jag vill ha det.  Dagar som dessa fanns det få av tidigare, nu får jag tillägna varje söndag till trevligheter och avslappning om jag vill. Det ska jag också se till att göra. Jippi!

Nu ska jag lägga ut en annons på mina R&R, Victoria Beckham jeans. Håll utkik om du är intresserad!


image439

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback