Köp, köp, köp.

Det är stora inköp på gång i mitt liv. Inte hus -eller bilstora, men stora för att vara mig. En ny dator ska nämligen inhandlas. Detta är något jag gör med ångestblandadförtjusning då mitt förra datorköp var en katastrof. Det tog tio minuter att ens få igång datorhelvetet. Nu är det lite andra tider och jag kan få en bättre dator för mindre pengar. Ändå, ångest. Tänk om det blir fel, igen. Jag borde nog lägga ännu mer pengar, jag vet. Men det går inte, jag ska inte.

Som om det inte vore nog ska jag dessutom köpa ett par nya jeans i veckan. Ett par mörka Acne Hex. Jag fullkomligt älskar mina ljusare Lena, så det är bara att slå till på ett par till likadana. Jag har för många par jeans i gaderoben som bara tar plats för att våga chansa på några andra. Snart är dagen här i alla fall. Ni är så efterlängtade.
image432
Bild:
Acne

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback