I mössornas värld.

En slapp fredag efter en tuff vecka. Som alltid på fredagar har jag dock hunnit med en liten shopping. Jag har inhandlat två koftor från Vila, bytt mina jeans till en ny mörkare tvättning och köpt ännu en mössa. Jag älskar mössor och när jag väl satt på mig en kan jag inte få mig att ta av mig dem.

I smyg låter jag mina elever ha mössa på sig, fast det finns en regel i skolan som säger att man inte får. Jag låtsas att jag inte märker och ibland märker jag inte heller. Jag avskyr mössdiskusionen och tänker inte gå in på den här heller. Stop. Men mössor är trevliga grejer och nedan ser ni en, dessutom är de billiga om man låter bli att köpa märkesmössor som min pojkvän och andra coolare typer.

image437Hm

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback