Helskoj och halvgalet.

Det var en nästan lite galen kväll igår, när me and the boys var ute och ruskade våra lurviga. Människor som inte brukar hångla, hånglade, vi drack drinkar och öl som om vi inte kunde annat och vi röjde på dansgolvet som om vi var kungar över det. Det var vi också. Vi träffade tre bekanta som bor i Hägersten, där det även finns en minimal chans att vi kommer att bo i framtiden och jag hälsade på samma colombian två gånger. Linda rockade och får äntligen välbehövlig semester och jag hade en riktigt rolig kväll ute.

Andreas sover fortfarande och mumlar då och då att han mår dåligt. Jag är uppe och låtsas vara pigg. Det är litteraturdag med mamma idag och senare kanske en grillfest. Imorgon flyttar Jonte till Uppsala och jag får ännu en anledning mindre att besöka Dalarna.

image418



Andras kommentarer
Postat av: erika

oj vad roligt det låter ella, önskar jag var med er. Puss å kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback