Åtta flaskor vin...

...på sex personer, en massiv och mör köttgryta, ost och kex och diskussioner om allt från Ted Gärestad till ungdomsengagemang gjorde att vi satt till bords från 19 till 02 igår. Inte illa. Detta händer inte ofta, men när det händer är alltid pappa, faster och farbror med. Gitarren var dock nerpackad, men vi lyckades ändå konstatera att jag faktiskt är tondöv och att jag faktsikt kanske borde engagera mig politiskt. Om inte jag gör det, vem ska göra det då?

Idag är vi trötta, huvudet värker och tv-tablån får leda oss genom dagen. Det är skönt att Andreas är här.

Andras kommentarer
Postat av: Therese

Riktigt skön blogg! Sån som man bara vill fortsätta läsa.. Förlåt att jag frågar, men hur gammal är du? Eftersom du verkar vara i min ålder och jobbar som gymnasielärare så startade mina funderingar :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback