Vilket lyxigt liv!

Förutom en mysmiddag med Anna igår, har jag träffat Johanna hela eftermiddagen idag. Vilka vänner jag har! En massa kloka ord som får mig att tänka och en massa trevliga samtalsämnen som får mig att le. Bekymrerna från fredagseftermiddagen är äntligen bortblåsta och äntligen kan jag le från hjärtat igen. Tack. Vilken tur jag har som har så många fina.

Den ulitmata helgen är snart till sin ända och det är dags att koka lite pasta och packa lite kartonger. Flytten närmar sig med stormsteg och så gör måndagen. Låt det bli en bra måndag!


image464
Johannadarling!

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blir avundsjuk på dig som träffat Johanna och jag blir avundsjuk på Johanna som träffat dig!
Kram på dig vännen, jag saknar dig!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback