Utmanad: sju sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av L och jag är beredd att anta utmaningen, eftersom jag inte har en massa annat att göra... Att fly verkligheten är nyttigt ibland.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Mina sju sanningar:

1. Att säga sju sanningar om mig själv är onödigt, eftersom jag är dålig på att dölja saker om mig själv. Jag är som jag är och de som känner mig känner mig.
2. Att jag aldrig tänker innan jag talar leder då och då till ångestliknande känslor.
3. Jag är otroligt nyfiken. Ibland är det bra, ofta är det dåligt.
4. Jag är lat och ger ofta upp tidigt när det gäller skruvande, borrande och bärande.
5. Jag älskar att diskutera och jag kan tro att vissa ibland uppfattar mig som en besserwisser. Det är inte meningen.
6. De bästa tillfällerna i mitt liv är när jag har riktigt roligt och skrattar riktigt mycket. Eller när jag är på konserter och festivaler.
7. Jag tycker att det är jävligt orättvist att jag sjunger falskt och är omusikalisk, när jag älskar musik och att sjunga så mycket.



Hm, utmana. Jag utmanar de som vill bli utmanade och lämnar därför heller inget litet meddelande. Men ni får gärna meddela mig om ni antar utmaningen.

Så, detta är den nakna sanningen om mig. Inte så förvånande saker kanske.


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Vilka härliga sanningar!
Kram o ha en fin helg!
Vi sticker till Wien!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback