No party.

Jag äger inga partytoppar. Och det är inte något jag bara säger för att kunna motivera att jag ska köpa nytt, utan det är sanningen. Jag kommer mig aldrig för att köpa gå-ut-kläder, jag ser dem inte, utan handlar bara drösvis med vardagskläder. Resultatet: panik varje gång jag ska ut. Klädpanik. Jag äger inga partytoppar.

Idag ska jag lämna tillbaka en av de impulsköpkoftor jag handlade i fredags, som jag insåg att jag kommer använda max en gång förhoppningsvis kan jag hitta ett linne till Linas fest på lördag istället.
Topshop borde ha något att erbjuda mig. Hoppas. Jag orkar inte leta. Ska man lita på nätet lovar det iallafall gott.

  
Söta saker från Topshop.




 


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback