Konsekvenser.

För egentligen vill jag bara skratta mig igenom livet, men det är inte så enkelt, det är inte så jävla lätt. Jag vill le och vara trevlig, men det går inte, jag kan inte. Jag vill vara den du tycker om men det tar emot, jag orkar ju inte och jag vill ju inte.

Så jag är som jag är och det är vad jag vill vara. Jag anstränger mig inte, utan låter allt förfalla. Men jag borde inte göra det, jag borde orka försöka. Så blir det som det blir och jag mår dåligt.

Andras kommentarer
Postat av: joanna en sann höstdag att tillbringa med syster

tackar gpng på gång för att du är precis som du är. ingen skrattar sej genom livet. alla är lyckliga när man mår bra. skratt och klacksparkar av min härliga syster kommer man alltid att få. Tack för att du är du!

2007-10-28 @ 15:10:58

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback