Frossa.

Första dagen på höstlovet. Klockan är sju och jag är inte bara vaken, utan jag är uppe också. Andreas är nog inte redo att börja fira sin födelsedag än, nej, något säger mig att han skulle bli ganska arg om jag kom falsksjungande med frukost på sängen denna tid. Så jag väntar. Jag funderar på vad som ska packas med till Stockholm, vad jag inte får glömma och jag stökar till den välstädade lägenheten. Redan har jag stökat till den.

Det är Andreas dag idag och ingen är så värd en bra dag som honom. Vad jag vore om jag inte hade honom är en intressant fråga att ställa sig. Inte den jag är i alla fall. Så här ska frossas i chokladkakor, champange och goda middagar. Det finns ingen annan utväg.



image479

Andras kommentarer
Postat av: erika

Så söta ni är. Snart kalas, jippi :D Puss på dig!

2007-10-27 @ 11:15:30
Postat av: jojo

søtisar!

2007-10-30 @ 15:31:01

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback