Förhoppningar

Att flytta är verkligen inte bra för förhållandet. Irritationer, tjat och trötthet i en stor fet blandning. Idag har det gått hyfsat ändå. Vi är inne i den nya lägenheten och snart ute ur den gamla. Spenderar dock natten hos grannen Pappa och hoppas på att morgondagen kommer att innebära:

1) att vi hittar en säng till belåtenhet på IKEA imorgon för att slippa sova i soffan.
2) att Comhem kommer och borrar ett tredje hål i väggen åt mig, så att jag slipper springa hem till pappa och maila och surfa.
3) att en liten flicka jag bryr mig mycket om ska må lite bättre. Det skulle göra mig varm om hjärtat och lite gladare.

Dessutom hoppas jag på att vi hinner sjukt långt med lägenheten imorgon och att jag får ett posivit svar av min hyresvärd vad gäller tapetsering.

Det var allt för idag. Godnatt!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback