Diggar.

Och medan pappa, Erika och kussarna njöt av Lindas härliga toner satt jag på arbetskväll, information, information, information. Imorgon får jag dock träffa järngänget till släkt. Vilken glädje det är ändå att vilja umgås med sin släkt, det är inte alla förunnat.


Jag har dock haft samtal med vår VD idag, framtiden på  jobbet är oviss. Företaget ligger x antal miljoner back och har x antal anställda för mycket. Men tydligen ordnar det sig, säger dem. De vill ha mig kvar och det är bra. Och ja, ordnar sig gör det ju alltid, på ett eller annat sätt. Hursomhelst överraskar jag mig själv när jag märker hur lugn jag är. Det ska jag också fortsätta att vara. Efter lovet får jag veta hur mitt schema ser ut.

Imorgon är det fredag och helgen ska tillbringas med systerryster. Underbart.

image451

                                                         Syster och jag!


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback