Är det jag som är Pippi?

För fjärde gången på lika många år har jag fått höra att jag är lik Pippi. Jag undar hur många fler som tänkt tanken men inte vågat säga något.  För det är klart jag är lik Pippi. De små ögonen, den lilla näsan och den stora munnen, för att inte tala om färknarna. Flätorna lovar jag att undivika dock. Jaha, så Pippi det är jag alltså. Jag är inte glad över det, men men, sånt är livet. Jag funderar på om det kunde varit värre...

image468   

Jag?                                       Pippi?

Andras kommentarer
Postat av: erika

Haha, jag och Anders skrattar :D Ja, klart du är lik pippi, den där blicken framför allt... Puss på dig syster och ha en bra vecka.

2007-10-22 @ 19:39:21
Postat av: anakin

Visst är ni lika :) Jag kommer på onsdag igen, ska laga min tand i morgon. Känner mig bättre, inte lika illamående, mörbultad eller yr och hakan ser faktiskt riktigt bra ut nu, lite svullen men annars helt ok :)Tur i oturen, kunde ju blivit värre. Ses på onsdag.

Postat av: ThinkAboutThat

aa, det finns likheter :P

2007-10-24 @ 20:57:50
URL: http://thinkaboutthat.blogg.se/

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback